Cromimi Wiki

Poziomy

8stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze19 Udostępnij

Nasze Poziomy określają naszą profesjonalizm i to jak daleko na razie zaszliśmy.Dla wielu osób poziomy grają na prawdę wielką rolę.Jak na razie jest ich 10:

Poziom 1

Misja 1 : Potrzebujesz pięknej klatki, kratki i kuwety dla swojego, małego Cromimi. Federacja Cromimis podarowała ci te akcesoria w prezencie!

Misja 2 : Twój gryzoń musi mieć ściółkę, aby mógł czuć się dobrze w swojej klatce. Kup mu: Słoma (45 MM) w sklepie zoologicznym, dział Ściółka i umieść ją w swojej klatce. Pamiętaj, aby zapisać zmiany!

Misja 3 : Twój cromimi jest głodny! Idź do sklepu zoologicznego i kup mu: Jeżyna (8 MM) i Sałata (26 MM). Włóż wszystko do klatki i koniecznie zapisz zmiany! Twój cromimi zje je jak będzie głodny.

Poziom 2

Misja 1 : Cromimi ma słabe samopoczucie. Pogłaszcz go, aby go pocieszyć. Udaj się na stronę Mój gryzoń i kliknij przycisk "Pogłaszcz swojego Cromimi". Głaszcz go, aż będzie miał 3 serduszka dobrego samopoczucia.

Misja 2 : Twojemu Cromimi chce się pić! Kup butelkę do karmienia i wodę w sklepie zoologicznym. Następnie idź do swojej klatki, umieść w niej butelkę i zapisz zmiany. Napełnij poidełko wodą (kliknij na zakładkę "Woda" i kliknij na butelkę w klatce).Cromimi napije się jak będzie mu się chciało pić.

Misja 3 : Udekoruj klatkę swojego Cromimi, aby lepiej się w niej czuł! Idź do sklepu zoologicznego do działuAkcesoria i kup akcesoria: Poduszka w paski (56 MM) i Hamak (90 MM)!

Poziom 3

Misja 1 : Musisz mieć coś w czym będziesz mógł przenosić swojego gryzonia, aby mógł pójść z tobą do Cromimi City. Kup Skrzynka transportowa (45 MM)w sklepie zoologicznym, dział Klatka.

Misja 2 : Cromimi jest słodki, ale niezbyt wysportowany! Idź do parku i na boisko w Cromimi City. Rozpocznij swój trening i zdobądź 50 punktów szybkości.

Misja 3 : Twój gryzoń jest w świetnej formie i chciałby się zmierzyć z przeciwnikiem. Idź do parku i rzuć 15 wyzwań.

Poziom 4

Misja 1 : Klatka gryzonia jest bardzo brudna. Wyczyść ją samodzielnie. W tym celu, wejdź w zakładkę "Klatka", następnie "Wyczyść" i kliknij na przycisk "Sam wyczyść klatkę"!

Misja 2 : Twój Cromimi chce być na topie! Idź do sklepu Futerkowy Świat w Cromimi City i kup mu nowe ubranka: Opaska (210 MM), Czapka z kwiatkiem (230 MM).

Misja 3 : Zajmij się teraz tresurą swojego cromimi i udowodnij, że jesteś dobrym hodowcą. Idź na boisko i trenuj swojego gryzonia do momentu, aż zdobędzie 50 punktów tresury.

Poziom 5

Misja 1 : Zaadoptuj nowego gryzonia tego samego gatunku, ale o innym kolorze. Znajdziesz go w sklepie zoologicznym w zakładce "gryzonie".

Misja 2 : Zdrap dzisiaj co najmniej jedną zdrapkę. (Zakładka "Gry")

Misja 3 : Podczas ostatniego treningu twój gryzoń się skaleczył. Idź do Cromimi City i spotkaj się z weterynarzem, doktorem Hamelem. Kliknij na przycisk "Skonsultuj się z Doktorem Hamelem" i dowiedz się co masz zrobić, żeby dobrze zaopiekować się swoim zranionym zwierzątkiem.

Poziom 6

Misja 1 : Cromimi nudzi się i chciałby się częściej bawić w swojej klatce. Idź do sklepu zoologicznego i kup mu Koło (140 MM) o wybranym przez ciebie kolorze. Potem umieść je w jego klatce!

Misja 2 : Twój cromimi chce poczuć smak zwycięstwa! Rzuć i wygraj dzisiaj 5 wyzwań.

Misja 3 : Nie tylko twój gryzoń zdobywa punkty doświadczenia. Twój wysiłek także zostanie doceniony. Zdobądź 500 punktów doświadczenia hodowcy.

Poziom 7

Misja 1 : Twoje cromimis chciałyby mieć schronienie. Kup ten domek: Domek (320 MM)

Misja 2 : Zagraj w grę "Szukaj pod słomą"! Jest bardzo fajna!

Misja 3 : Pogłaszcz dzisiaj co najmniej raz wszystkie swoje Cromimis! Twoje małe gryzonie potrzebują twojej bliskości!

Poziom 8

Misja 1 : Twoje Cromimis lubią dobrze wyglądać! Kup im 2 nowe koszulki!

Misja 2 : Trenuj 2 swoje Cromimis do momentu, aż każdy z nich zdobędzie 300 punktów szybkości!

Misja 3 : Musisz mieć na swoim koncie w sumie 30 wygranych wyzwań!

Poziom 9

Misja 1 : Kup swoim Cromimis łóżko, aby jeszcze lepiej im się spało! Kup model: Łóżko (890 MM). Umieść je w swojej klatce i zapisz zmiany.

Misja 2 : Cromimi musi mieć 500 punktów doświadczenia.

Misja 3 : Zagraj dzisiaj w grę "Deszcz Serc"!

Poziom 10

Misja 1 : Cromimi uwielbia się stroić! Musi mieć w swojej garderobie co najmniej 30 ubranek. Idź do miasta, do sklepu Futerkowy Świat i kup śliczne ubranka!

Misja 2 : Możesz kupić nową klatkę! Wejdź na stronę Klatka i kliknij na zakładkę "Nowa klatka"

Misja 3 : Zadbaj o to, aby twoje gryzonie się nie nudziły. Muszą mieć w swojej klatce 10 różnych przedmiotów (klatka 1).

Z czasem będzie tego więcej ;)

Nowe poziomy:

Poziom 1

Pogłaszcz swojego cromimi!

Nakarm swojego cromimi!

Daj pić swojemu cromimi!

Poziom 3

Udekoruj klatkę

Zagraj w szukaj pod słomą

Zagraj w zdrapke

Więcej w Fandom